bekijk hier
Sponsoren

Hoofdsponsor
Van Oers Accountancy & Advies
Van Oers is één van de grootste accountancy & advies kantoren in West-Brabant met vestingen in Breda, Roosendaal, Oosterhout, Etten-Leur en Zundert.
Zij zijn gespecialiseerd in accountancy, belastingadvies, loonadvies, corporate finance, administratieve en juridische dienstverlening.
Zij kiezen bewust voor het werken vanuit lokale kantoren dicht bij klanten.
Bij Van Oers ervaar je elke dag wat je werk betekent voor ondernemers, de lokale economie en de samenleving.
Echte verbondenheid, zakelijk én maatschappelijk, is daarbij de basis. Iedere klant bij Van Oers heeft een eigen contactpersoon.
Iemand die de dagelijkse cijfers én de lange termijn kent. Met de inzet van specialisten komen we tot de beste oplossing, altijd vanuit inleving en een ondernemende instelling.
Zij hechten veel waarde aan een plezierige werksfeer.

A-H
Sponsoren

AAFF
Een nieuwe naam, 180 jaar ervaring! Maak kennis met aaff, dé nieuwe speler in Accountancy en advies. Ontstaan uit de fusie van ABAB en Alfa, ondersteunen wij met 2.000 co-eigenaren bedrijven in financiën, fiscaliteit, juridische vraagstukken en bedrijfsvoering.
Lees meer
Bij aaff ben je de co-eigenaar van jouw toekomst.
Vanaf dag één heb je bij ons invloed. Bij aaff hebben we geen partners en lange gangen met dichte deuren, maar 2000 co-eigenaren die samen de richting bepalen. Met een vast contract krijg je namelijk direct 10 certificaten en de kans om er meer bij te kopen. Zo ben je direct co-eigenaar en bezit je letterlijk een deel van aaff. Bij ons neem jij direct het roer in handen.
Overal van betekenis
Met onze 50 vestigingen verspreid over heel Nederland, zijn we altijd dichtbij. We combineren lokale kennis en landelijke slagkracht. Zo werken we bijvoorbeeld in Friesland samen met agrarische bedrijven aan innovatieve bedrijfsmodellen, terwijl we in Eindhoven belastingadvies geven aan tech-startsup. Maar wat ons écht onderscheidt, isdat we overal van betekenis zijn. Waar je ook werkt, je draagt bij aan de toekomst van bedrijven en de wereld.
Zien wij je binnenkort op de koffie?
Voor een stage, bijbaan of je eerste baan is aaff een uitstekende keuze. Kijk op onze website AAFF voor de verschillende mogelijkheden voor studenten én starters. Neem contact op onze campus recruiter. Je kunt een e-mail sturen via campusrecruitment@aaff.nl.

BDO
Heb je je bachelor of master (bijna) afgerond? Pak je kans bij BDO en kom stagelopen, afstuderen of werken. Bij BDO werk je op hoog niveau in een fijne, informele werkomgeving. En krijg je direct veel verantwoordelijkheid en klantcontact. Als werkstudent doe je ervaring op en kun je ontdekken of BDO bij jou past.
Lees meer
Kom je afstuderen, dan krijg je een ‘buddy’ die zelf onlangs een master-scriptie heeft afgerond. Start je na je studie bij ons? Dan studeer je in deeltijd door, krijg je trainingen aan de BDO Academie en evenementen met andere jonge BDO’ers. BDO is een internationale organisatie met een sterke regionale betrokkenheid. Die combinatie is uniek. Waar je ook woont, we zitten altijd bij je om de hoek.
Wil je meer weten? Neem een kijkje op onze website www.werkenbijbdo.nl of neem contact op met de recruiter Laura Huntjens.
Contactgegevens: lies.den.otter@bdo.nl of +31 6 29 43 80 41

Baker Tilly
Meer dan een accountancy- en advieskantoor. Wij bieden relevante antwoorden op vragen die onze klanten bezighouden. Van vragen over waardebepaling tot belasting, van controles tot bedrijfsopvolging en -overname en van reorganiseren tot data-analyse. Met een focus op MKB-(familie)bedrijven en de publieke sector.
Lees meer
Ook wij zijn échte ondernemers. Daadkrachtig, optimistisch én pragmatisch in denken en doen. Als internationaal netwerk. Als lokale organisatie. Als professionals. Gedreven om onze talenten en vaardigheden te blijven ontwikkelen. Om te blijven leren en innoveren. Om met passie en plezier het beste te halen uit onszelf, elkaar en onze klanten. Omdat we geloven in positieve groei. Vanuit onze sterke regionale marktpositie. En we samen steeds weer nieuwe kansen zien, creëren en verzilveren. Om onze klanten te helpen hun doelen te bereiken en echt vooruit te brengen. Van vandaag naar morgen.Daarbij werken we altijd resultaatgericht. Stellen duidelijke doelen. Streven in alles naar vooruitgang. Dringen direct door tot de kern van elke vraag. En nemen klanten mee naar de meest effectieve en duurzame oplossing. Op maat. Voor vandaag én morgen.
Omdat we met onze multidisciplinaire kennis, ons diepgaande klantinzicht en ons full service aanbod altijd een accuraat en kwalitatief advies kunnen geven. Een advies dat echt impact maakt. Wij investeren in, en bouwen aan, duurzame relaties. Denken en werken vanuit onze klant. Met oog voor het publiek belang. Verdiepen ons in wensen en behoeften. Voelen ons verantwoordelijk en verbonden. Vragen door. En luisteren. Waarbij we bewust kiezen voor persoonlijk contact. En, waar nodig, ons brede netwerk inzetten. Dat is de verbinding die we zoeken, aangaan en koesteren. Dat is de vooruitgang die we samen nastreven.
Werken bij Baker Tilly betekent werken in een omgeving waar je je thuis voelt. We hebben bewust gekozen voor regionale kantoren waar je veel persoonlijk contact hebt met collega’s. Je werkt samen in overzichtelijke, multidisciplinaire teams en kunt snel met elkaar schakelen en sparren als dat nodig is. Uiteraard hoef je niet alle wijsheid zelf in huis te hebben. Regelmatig werk je samen met collega’s van andere kantoren of binnen Baker Tilly International; een netwerk van onafhankelijke accountants- en advieskantoren in meer dan 148 landen. Ook buiten werktijd wordt er veel met elkaar ondernomen. Denk bijvoorbeeld aan een jaarlijks personeelsfeest, gezellige sporttoernooien en wekelijkse donderdag- of vrijdagmiddagborrels.
Kansen bij Baker Tilly
Kennis vormt het fundament van onze organisatie. Daarom is investeren in menselijk kapitaal een van onze speerpunten. Zo hebben we bijvoorbeeld onze eigen BT Academy waar je verschillende vaktechnische en competentiegerichte cursussen en opleidingen kunt volgen. Als het past binnen je ontwikkeling kun je ook kiezen voor een (vervolg)studie aan een hogeschool of universiteit. Baker Tilly betaalt je studiegeld én vergoedt de helft van je studie-uren.
Meer informatie?
Ben je benieuwd naar onze carrièremogelijkheden? Kijk dan op onze website www.werkenbijbakertilly.nl of neem contact op met Michiel Schoneveld (Campus Recruiter) via m.schoneveld@bakertilly.nlof 06 211 71 210.

Belastingdienst
Werken als accountant bij de Belastingdienst
De Belastingdienst is 24 uur per dag, 7 dagen per week in beweging. Zo ook onze accountants. Onze maatschappij vraagt om een steeds snellere dienstverlening en er komen ook voortdurend nieuwe wetten en financiële producten bij. Als accountant bij de Belastingdienst zit je boven op nieuwe ontwikkelingen en draag je bij aan een financieel gezond Nederland.
Lees meer
Honderden accountants voeren jaarlijks duizenden fiscale controles uit. Dit kunnen kantoortoetsen zijn, maar ook boeken-, actualiteits- of bedrijfsonderzoeken. Onze accountants kijken niet alleen sec naar de cijfers, maar ook naar het verhaal áchter de cijfers. Waarom wordt een bepaalde post opgevoerd? Door de introductie van horizontaal toezicht werken onze accountants ook steeds meer ‘samen’ met ondernemers. Het proces is naar voren geschoven: van controles en sancties achteraf, naar het maken van afspraken vooraf. Als accountant moet je dus goed weten wat er speelt en voorbereid zijn op onverwachte situaties.
Werken als accountant bij de Belastingdienst
Het merendeel van de accountants bij de Belastingdienst is registeraccountant (RA). Ze werken als auditor of controlespecialist, maar ook als teammanager of klantcoördinator. Twijfel je nog tussen werken of doorstuderen? Dan is het duaal leertraject accountancy van de Belastingdienst voor jou de perfecte carrièrestart. Tijdens dit unieke traject leer en werk je tegelijkertijd en volg je de opleiding tot registeraccountant.
Benieuwd naar je mogelijkheden als accountant bij de Belastingdienst? Klik hier!

Bluefin
Vind meer informatie over Bluefin op hun website!

De Beer
Happy people. Better performance.
Bij De Beer gaan we voor ultieme prestaties, maar dat kan alleen als we het beste uit onszelf en elkaar halen. Dat doen we samen. Vanuit gedeelde ambitie, liefde voor ons vak en vanuit het besef dat onze klanten het beste verdienen. Dagelijks zetten meer dan 100 collega’s zich in om onze belofte waar te maken.
Lees meer
Met deze visie onderneemt ons accountants- en belastingadvieskantoor al sinds 1952. Inmiddels werken zo’n 105 medewerkers vanuit twee kantoren voor cliënten in Nederland en daarbuiten. De tijd is veranderd, maar ons fundament is nog steeds ijzersterk en actueel. Want een goede adviseur wil en moet nog steeds écht weten wat cliënten bezighoudt. En collega’s vormen samen pas het beste team als ze elkaars kwaliteiten kennen, benutten en waarderen.
Veel van onze cliënten bevinden zich in het midden- en kleinbedrijf en hebben hun roots in Midden-Brabant. Ze zijn soms regionaal, maar vaak nationaal en internationaal actief. In hun omvang, expertise en karakter zijn ze verschillend. Maar ze hebben ook overeenkomsten. Zo zijn het vaak familiebedrijven. En zijn ze bezig met innoveren en toekomstgericht ondernemen, want hun continuïteit staat altijd centraal. Daarom voelen zij zich thuis bij ons en wij bij hen.
Onze aanpak
Oprechte connecties
Bij De Beer draait alles om de persoonlijke benadering. We bouwen sterke relaties op met zowel onze klanten als onze collega’s. Zo zorgen we ervoor dat iedereen zich gezien, gehoord en begrepen voelt. Wij geloven namelijk dat je alleen het beste uit jezelf en je klanten haalt als je goed in je vel zit.
Duurzaam ondernemen
Wij gaan voor langdurige relaties en ondernemen verantwoord. Met onze kennis en ervaring helpen we bedrijven in Nederland en daarbuiten om duurzaam te groeien. Onze aansluiting bij initiatieven zoals Zero CO ondersteunt ons in het bieden van de beste oplossingen voor een nog betere toekomst
Professioneel en betrokken
Professionaliteit is natuurlijk de basis van alles wat we doen. Wij zijn experts in ons vakgebied en blijven ons voortdurend ontwikkelen. Zo kunnen we onze klanten proactief en deskundig blijven adviseren. Onze aanpak is gebaseerd op vertrouwen en betrokkenheid, waardoor we altijd de best mogelijke resultaten behalen.
De kracht van onze mensen
Bij De Beer vinden we medewerkers minstens zo belangrijk als cliënten. Professionele uitdaging en passie voor het vak combineren we met een persoonlijke werkomgeving waar het draait om mensen.
Elke medewerker levert een eigen waardevolle bijdrage. We stimuleren iedereen om te blijven leren en ontwikkelen. Onze De Beer Academy nodigt uit tot vaktechnische verdieping, talentgroei en leiderschapsontwikkeling. Maar ook het volgen van trainingen, opleidingen en vaktechnische bijeenkomsten buiten onze eigen kantoormuren, juichen we toe.
Wij vinden het vanzelfsprekend om als werkgever de balans tussen werk en privé te bewaken. De beste werksituatie, die creëren we met elkaar. Want als je lekker in je vel zit, presteer je beter en haal je het beste uit jezelf en anderen. Daar wordt iedereen krachtiger van!

Deloitte
What impact will you make?
Deloitte is het navigatiesysteem voor je carrière: je kunt overal naartoe, je moet alleen wel zelf op de knoppen drukken. Of dat nu ervaring opdoen in het buitenland, het opzetten van een start-up of het combineren van een baan met een opleiding is, niets is onbespreekbaar. We kunnen niet wachten om je te ontmoeten en te weten wat er voor jou toe doet. Let’s connect for impact.
Lees meer
Bij Deloitte leer je iedere dag. Of je je nu ontwikkelt door het complexe werk dat je doet, of via de mensen met wie je samenwerkt. We helpen je om je ambities op jouw manier te realiseren, waar je toekomst ook ligt. Wij willen jou. De ware jij, met je eigen sterke punten, blik op de wereld en persoonlijkheid. Zo creëren we een omgeving waarin iedere en erbij hoort, wordt gesteund en gehoord, en in staat is om een waardevolle, persoonlijke bijdrage te leveren. Impact maken is meer dan alleen wat we doen: het hoort bij ons. We zijn gedreven om vooruitgang te boeken voor onze klanten, mensen en de samen leving. Dit gevoel wordt gedeeld door al onze collega's. Het maakt ons trots. Heb jij een droom waar je écht in gelooft? Ontdek het bij Deloitte.
Ontdek onze business areas
Consulting
Als consultant bij Deloitte werk je samen met de klant aan oplossingen voor complexe uitdagingen. Je voorziet de klant van nieuwe ideeën, daarmee ben je de klant altijd een stap voor. Door nauw met je collega’s samen te werken, leer je continu en ontwikkel je jezelf tot een ervaren specialist.
Financial Advisory
Financial Advisory is de plek voor jou als als finance professional of vastgoedconsultant. We helpen organisaties met advies over merges & acquisitions, management buy-outs en financieringstrajecten. Maar ook met employee benefits, financial due diligence en advies overvastgoed.
Tax & Legal
Bij Tax & Legal maak je het werk van mensen op fiscale en juridische afdelingen efficiënter en effectiever. Zij zijn een groot deel van de dag bezig met het verzamelen en interpreteren van informatie en werken vaak met verouderde of suboptimale methoden. Jij verbetert die processen met behulp van technologie.
Audit
Als accountant bij Deloitte werk je voor veel verschillende klanten en industrieën. Je ontwikkelt daarmee continu jouw aanpassingsvermogen, communicatie en analyses. Dit maakt jouw werk uitdagend. Een ding is zeker: een meer afwisselende werkomgeving dan onze controlepraktijk vind je nergens anders.
Risk Advisory
Bij Risk Advisory zien we risico’s als potentie om te groeien en bedrijfsprestaties te verbeteren. Jouw doel wordt organisaties in staat stellen risicomanagement te gebruiken om meer agile te worden. Je collega’s en jij creëren waarde door risico’s op de mees t efficiënte manier te managen.
What impact will you make?
Explore now!

ESJ
Werken voor ESJ is een duidelijke keuze. Of je nu net aan je carrière begint of op zoek bent naar een nieuwe uitdaging. Je kiest namelijk niet zomaar een kantoor, je kiest voor een van de mooiste en meest uitdagende bedrijven van Zuidwest-Nederland. Hier krijg je alle ruimte om jezelf te ontwikkelen en de eerste stappen te maken in je carrière!
Lees meer
Een titel die veel verder gaat dan een vermelding op je LinkedIn of CV; de keuze voor ESJ is een career statement. ESJ is een advieskantoor op het gebied van accountancy, belastingadvies, audit en corporate finance. Inmiddels bestaan we meer dan 40 jaar. In die tijd zijn we uitgegroeid tot een organisatie die haar klanten ondersteunt bij vrijwel elk zakelijk aspect van hun bedrijfsvoering en persoonlijke situatie. We hebben een grote nationale en internationale klantenkring die we koesteren en waar we trots op zijn.
Van oudsher is ESJ een kantoor met een sterk fiscale focus, essentieel voor onze signatuur. Wij gaan voor het beste voor onze klanten, lokaal en internationaal. Daarbij gaan we een stap verder dan andere bedrijven. We bieden hoogwaardige diensten aan die gericht zijn op het optimaliseren van economische en financiële processen bij onze klanten.

EY
Bij EY werk je aan mooie, complexe projecten en krijg je te maken met de allernieuwste ontwikkelingen. De wereld waarin we werken verandert snel. En dat geldt dus ook voor de vragen die aan ons gesteld worden. Standaardantwoorden en oplossingen bestaan niet meer. Daar moet je mee kunnen omgaan. Daarom kijken we bij EY niet alleen naar je studierichting, maar ook naar je persoonlijkheid. Wie ben je en wat neem je mee? Samen ontdekken we waar je talenten liggen, zodat je je bij ons kunt ontwikkelen tot de beste versie van jezelf.
Lees meer
Je krijgt bij ons veel zelfstandigheid, maar je werkt ook in een team, met leuke, betrokken collega’s die elkaar inspireren. Eén ding is zeker: je raakt hier nooit uitgeleerd. Je ontwikkelt jezelf door de diverse projecten die we doen voor onze opdrachtgevers en door de trainingsmogelijkheden die we aanbieden in onze (digitale) collegebanken. Wil je kennismaken? Dat kan op talloze manieren. Het belangrijkste? Ben jezelf en laat zien wat bij je past en wat je wilt.
Bring yourself.
Build your future.
Building a better working world
Samen met 261.000 medewerkers wereldwijd helpen we onze opdrachtgevers met het tackelen van de grootste uitdagingen. Hoe we dit aanpakken? Door het stellen van ‘better questions’. Want hoe beter de vraag, hoe beter het antwoord. En van die betere antwoorden gaat de wereld beter werken. Dat is uiteindelijk ons hogere doel. Alles wat we doen ieder advies, elke administratieve controle, ieder contact met een klant, een collega of de buitenwereld draagt daaraan bij. Het werk wat we doen is erg divers. Dat komt omdat we werken met verschillende klanten – van start-ups tot Fortune 500 bedrijven. We zijn gespecialiseerd in Assurance, Tax, Transactions en (Tech) Consultancy. Ontdek hieronder wat de services inhouden:
Assurance
Betrouwbare (financiële) informatie is van onschatbare waarde voor ondernemers, managers en toezichthouders. Het schept duidelijkheid en geeft vertrouwen. We analyseren de gegevens achter de bedrijfsactiviteiten van onze klanten zodat er een duidelijk beeld is van hun prestaties.
Tax
We zijn voor onze klanten de gids door het fiscale landschap: we helpen ze om hun fiscale positie te beheersen en te voldoen aan verplichtingen op het gebied van wet en relgevingenrapportage.
Transactions
Hier gaat het om het strategisch omgaan met vermogen en transacties. We helpen onze klanten om hun strategische bedrijfsdoelstellingen te behalen door te kopen, verkopen, fuseren of herstructureren.
(Tech) Consultancy
Samen met onze klanten werken we aan strategische veranderingen en nieuwe, innovatieve manieren van denken. Daarbij is technologie vaak de sleutel tot het succes van een organisatie.
Nieuwsgierig?
Voor meer informatie over de mogelijkheden voor jou als student of (bijna) starter, ga naar www.werkenbijey.nl. Daar kom je ook meer te weten over wie we zijn en wat we doen, en lees je persoonlijke verhalen van EY’ers.

EJP Financial Astronauts
Geef maar toe, ook jij hebt er als kind nooit van gedroomd om accountant of belastingadviseur te worden. Financial astronauts dromen groter. Wij zijn hoogvliegers, altijd op een missie. Naar de maan en weer terug voor onze klanten. Grenzen verleggen. Nieuwe dingen durven doen. Op zoek naar avontuur. Als financial astronaut krijg je bij EJP alle ruimte om je te ontwikkelen. Met het juiste talent en een ondernemende mentaliteit ga je bij ons als een raket. Niet alleen in Nederland maar ook op Curaçao!
Bekijk hier meer!
FIT Finance & Control
Lees meer
Wij hanteren een groeimodel dat je een stevige basis biedt en je helpt om verder te groeien. Ons opleidingsprogramma richt zich op professionele ontwikkeling binnen het financiële werkveld, met trainingen in zowel hard- als soft skills. Op deze manier zorgen we ervoor dat jij het beste uit jezelf haalt en je ontwikkelt tot een volwaardige finance professional. Klaar om je carrière te kickstarten? Neem contact met ons op of kijk op de website voor de nieuwste vacatures. Groei met ons mee naar succes!
Fact4Fysio
Voorsprong is een keuze.
Fact4Fysio is het beste accountantskantoor voor fysiopraktijken én het leukste accountantskantoor van Nederland. Als onderdeel van ESJ Accountants zorgen we al 10 jaar voor de administratie van fysiopraktijken door heel Nederland. We lopen voorop in digitale innovaties, waardoor we efficiënt werken en topkwaliteit leveren.
Lees meer
Unieke branchespecialisatie
Onze branchespecialisatie maakt ons uniek. We kennen de uitdagingen van fysiopraktijken, de veranderende marktomstandigheden en de specifieke wet- en regelgeving. Jaarlijks brengen we een unieke fysiobenchmarktool uit, publiceren we diverse handige rekentools en delen we kennis tijdens webinars.
Onze klanten hebben realtime inzicht in hun financiële data en bedrijfsprestaties via een uitgebreid dashboard. Hiermee is het bijvoorbeeld mogelijk om het rendement per fysiotherapeut in te zien. Zo kunnen praktijkhouders beslissingen nemen op basis van data in plaats van alleen gevoel.
Brede advisering
Naast het verzorgen van de administratie, adviseren we fysiopraktijken ook bij belangrijke ondernemersvraagstukken zoals toe- en uittreding, overname en verkoop, HRM, maatschapscontracten, de optimale ondernemingsstructuur en investeringsbeslissingen.
Werken bij Fact4Fysio
Ons jonge, enthousiaste team in Oosterhout wordt continu bijgeschoold in onze academie met ESJ. Daarin werken we aan o.a. klantgericht DNA, commerciële vaardigheden en up-to-date vakkennis.
Een goede werksfeer is belangrijk voor ons. Je agenda staat vol met leuke teamactiviteiten. De primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden zijn royaal: aantrekkelijk salaris, 27 vakantiedagen, studiebudget, gratis lunches, thuiswerkmogelijkheden, telefoon en laptop van de zaak en flexibele werktijden.
Wil je meer weten? Neem contact op via 085 – 064 5715 of info@fact4fysio.nl.

FLYNTH
Wij zijn Flynth. We zijn een toonaangevende speler op het gebied van accountancy en advies. Voor het mkb zijn we zelfs de grootste van Nederland. Hier profiteer je van de persoonlijke en informele sfeer van een lokaal kantoor maar dan met alle kennis, kunde én slagkracht van een landelijke organisatie.
Lees meer
Samen delen we onze successen. En de winst ook, trouwens. Een groot deel daarvan gaat namelijk direct terug de organisatie in. In de vorm van een aantrekkelijk aanbod van voorwaarden, opleidingen en groeikansen. Vanaf dag 1 krijg je het vertrouwen om je werk op jouw manier te doen.
Je kunt daarbij altijd rekenen op de steun en betrokkenheid van al je collega’s door het land. Hulp is dus altijd dichtbij. Best een lekker idee. Want soms vraagt een complex project om net even een andere kijk of specialisme. Kortom, je staat er nooit alleen voor. Wat je ook nodig hebt, Flynth staat achter je!
Wil jij meer weten over werken bij Flynth of ben je benieuwd naar de mogelijkheden? Neem dan contact op met onze Young Talent recruiter Isabel van Linden via campus@flynth.nl of 06 57 09 62 38.

Forvis Mazars
Forvis Mazars is een toonaangevend wereldwijd netwerk in de financiële dienstverlening dat actief is in meer dan 100 landen. Met diepgaande kennis van regels en gedegen inzicht in de markt ondersteunen wij bij Forvis Mazars in Nederland onze klanten en dragen wij bij aan de maatschappij. Dit kunnen wij niet zonder onze medewerkers: zij spelen een centrale rol in het realiseren van onze groeidoelstellingen. Wij stimuleren onze collega’s dan ook om zich in elke fase van hun carrière te blijven ontwikkelen. Wij zetten mensen boven processen en je kunt bij ons écht impact maken.
Lees meer
Collega’s ervaren Forvis Mazars als een mensgerichte organisatie met een toegankelijke managementstijl, een goede balans en een open feedback- en coachingcultuur. Kiezen voor Forvis Mazars betekent dat je aan het roer staat van je carrière en dat je van het begin tot het eind zelf je koers bepaalt.
Waarin wij het verschil maken.
Bij Forvis Mazars geloven wij in de vrijheid om je werk zelf in te richten, de mogelijkheid om jezelf constant te blijven ontwikkelen en persoonlijke aandacht in een team waarin je elkaar kent en je mag meedenken over de organisatie. Je krijgt een persoonlijke mentor die jou begeleidt en coacht en je komt terecht in een betrokken en hecht team waar een goede werksfeer heerst. De lijnen naar collega’s en partners zijn kort. Daarnaast krijg je veel ruimte om je eigen weg te bepalen en jezelf te ontwikkelen in de breedte, zowel in werkzaamheden als in klantenpakket.
Binnen onze organisatie vinden wij het belangrijk om onze maatschappelijke rol samen met onze collega's serieus te nemen. Daarom krijgt iedereen bij Forvis Mazars in Nederland de mogelijkheid om jaarlijks 20 uur maatschappelijk (vrijwilligers)werk te doen via de Forvis Mazars Foundation.

Grant Thornton
Werken in een team waar jouw talent ertoe doet
Als jij het in je hebt, krijg je bij Grant Thornton meteen alle ruimte. Om je talent te laten zien. Om baanbrekend werk te verzetten voor toonaangevende klanten. Of het nu gaat om belastingadvies, (duurzame) verslaglegging, cybersecurity of impactdashboards: we willen dat jij impact maakt. Want bij ons draait het om jou: niet alleen kun je helemaal jezelf zijn, maar je wordt vanaf het begin serieus genomen.
Lees meer
Je draait volop mee, met de verantwoordelijkheid die daarbij hoort en de juiste begeleiding. Jij krijgt de kans je potentieel meteen te laten zien. Onze unieke cultuur creëert een omgeving waarin je je empowered voelt om die extra stap te zetten. En we moedigen diversiteit en inclusie aan zodat iedereen zich bij ons thuis voelt.
Jij maakt het verschil
Wij zoeken mensen die meer brengen dan enkel hun vakkennis. Mensen die met hun persoonlijke eigenschappen zichzelf en elkaar uitdagen om nieuwe oplossingen en mogelijkheden te verkennen. Door jouw persoonlijke interesses en talenten in het vak te stoppen maak je jezelf en onze dienstverlening nog beter.
Investeren in jouw groei als student of starter.
Met wereldwijd vestigingen in meer dan 137 landen en in Nederland kantoren op 7 locaties brengen onze ruim 700 collega’s in Nederland expertise van wereldformaat dichtbij huis. Het beste van twee werelden dus, met volop ruimte om te groeien. We stimuleren je om multidisciplinair samen te werken en investeren in jouw groei. Dat doen we zo:
- Persoonlijke begeleiding staat bij ons centraal. Medewerkers krijgen de kans om (internationaal) cursussen en bijeenkomsten te volgen. Uitwisseling met een vestiging in een ander land behoort tot de mogelijkheden.
- Ben je student? Dan kun je bij ons naast je bachelor- of masteropleiding praktijkervaring opdoen, binnen onze praktijken. De periode en het aantal dagen stemmen we samen met jou af.
- Zoek je een bijgaan of (afstudeer)stage? Wij hebben de mogelijkheden.
- Heb je je vwo-, mbo-, bachelor- of masterdiploma (bijna) op zak? Wij hebben diverse startersfuncties binnen accountancy, (international) tax en onze adviespraktijk .
- Als starter volg je bij ons de traineegame: een programma waarin je de organisatie, het internationale netwerk én elkaar beter leert kennen. We sluiten altijd af in Londen waarbij je kennis maakt met ons internationale netwerk.
- Als starter kun je kiezen uit een ruim opleidingsaanbod. Een cursus mindfulness of assertiviteit? Je vindt altijd een cursus die bij jou past. Mogelijkheden zijn er genoeg, kansen grijp je zelf.
- Voor collega’s tot 30 jaar organiseert Young GT leuke events zoals beachvolleybal, een race experience of een lagerhuis debat.
Start je carrière met impact.
Ben jij klaar om te beginnen met het echte werk? Ga voor meer informatie en onze vacatures naar grantthornton.nl Of drink een (online) kopje koffie met een van onze recruiters via recruitment@carrierebijgt.nl We kijken ernaar uit om je te ontmoeten!
interesse?
Meld je aan bij Stichting Midas!
Wil je lid worden van de vereniging? Klik dan op de knop hieronder om je gegevens achter te laten. Onze secretaris zal dan zo snel mogelijk contact met je opnemen om een kennismakingsgesprek in te plannen. Tijdens dit gesprek kom je erachter of Midas bij je past.
I-Z
Sponsoren

Hoek en Blok
Een Hoek en Blok-er herken je direct!
Je draait er niet omheen. Je hebt ambities. Je hebt het in huis. Je zet je tanden erin en gaat ervoor. Je bent een held op sokken, maar wel een dappere. Je denkt: “Een dag niet geleerd, is een dag niet geleefd” – okay – tikkeltje overdreven, maar zo denk je er wel over. Je zoekt niet ‘een’ baan, maar dé baan. En het liefst eentje die je écht goed past. Wij hebben ze, passen ze bij jou?
Lees meer
Het draait om balans
En daar draaien we niet omheen. We hebben grote ambities, staan pal voor kwaliteit en werken hard. Maar wel met de menselijke maat… De ‘balans werk-privé’ is bij ons niet alleen een leuk begrip voor op de website, maar is echt een uitgangspunt voor ons handelen. Als het moet, halen we door, maar we vinden het leven naast werk minstens even belangrijk. Een wintersport tijdens de piek van de jaarcijfers? Natuurlijk… dan ligt er sneeuw!
Ondernemers laten ondernemen
Ondernemen wordt steeds complexer. Het begint met een goed idee, kwaliteit, een gedegen aanpak en hard werken. Het bedrijf groeit en voor je het weet gaat de meeste tijd en aandacht in allerlei randzaken zitten. Belangrijke randzaken, dat wel. Maar het leidt af van het échte ondernemen. Hoek en Blok ontzorgt de ondernemer. We bundelen onze kennis en bieden haarscherp inzicht in het reilen en zeilen van ondernemingen, maar hebben ook de expertise om te ondersteunen bij het nemen en uitvoeren van de juiste beslissingen.
Hoek en Blok
We zijn een breed advieskantoor en bestaan inmiddels meer dan 30 jaar. Neem gerust eens een kijkje op onze website: www.hoekenblok.nl.
De gemiddelde leeftijd op ons kantoor is 35 jaar en het verloop is erg laag. 10- en 15-jarige dienstjubilea komen regelmatig voor. Hoek en Blok heeft een zeer sportieve inslag. Ontmoet ons sportieve team hier!
https://www.hoekenblok.nl/over-hoek-en-blok/team/
We sponsoren niet alleen veel lokale sportclubs, maar doen zelf vaak en graag mee met tennis-, volleybal-, badminton- en voetbaltoernooien en menig collega loopt regelmatig een hardloopwedstrijd. Ook hebben we een zeer actieve personeelsvereniging die leuke uitjes organiseren. Zo hebben we eens met z’n allen op een Solex door de polder getoerd en daarna lekker gebarbecued en gedanst. En ons Après-ski feest was er ook één voor in de boeken!
Hoek en Blok heeft 2 vestigingen en beiden zijn binnen 5 minuten rijden vanaf de snelweg te bereiken. Beide vestigingen beschikken over voldoende parkeergelegenheid. Reis je met openbaar vervoer? Geen probleem, want het station is op loopafstand!
Voor meer informatie, onze evenementen én vacatures: www.werkenbijhoekenblok.nl.

Kasparov Finance & BI
Bij Kasparov Finance & BI koesteren we carrières. Wij zien jong talent uitgroeien tot ervaren rotten. En we dagen je uit het maximale uit jezelf te halen, of je nu een vaste baan zoekt, als interimmer of als BI Consultant aan de slag wil bij onze opdrachtgevers. Als ambitieuze financial kom je ons vroeg of laat tegen, want in Zuid-Nederland en de Randstad behoren wij tot de grootste intermediairs in Finance en BI-specialisten. Op alle terreinen en niveaus bieden wij voortdurend mooie carrièrekansen.
Lees meer
Ons team van Interim Financials groeit hard en de komende jaren versterken we het graag met nog veel meer (jonge) talenten. Dat lukt alleen met goede mensen, die zich optimaal ontwikkelen. Zeker in de eerste jaren van je carrière is die leercurve lekker steil. Tenminste, als je professionele coaching, training en opleiding krijgt aangeboden. Dáárvoor hebben wij de Finance Academy. Op kruispunten van je carrière wijzen wij de weg.
Carrièrekansen
Ben jij op zoek naar een mooie financiële startersfunctie bij een interessant bedrijf, of ga je liever als interim professional aan de slag en zie je in het begin van je carrière graag meerdere finance aspecten, dan komen we graag met jou in contact en kunnen we hopelijk iets voor elkaar betekenen. Voor meer informatie over ons en alle actuele vacatures verwijs ik je graag door naar www.kasparov-financials.nl.
Bij interesse kun je contact opnemen met Ashley Griffioen, Recruiter bij Kasparov. Zij is bereikbaar op telefoonnummer 06-12069580 of via ashleygriffioen@kasparov-financials.nl

Moore DRV
Vind meer informatie over Moore DRV op hun website!

Newtone
Dit is een boodschap aan de toekomstmakers, aan jou! Want wij zijn er voor ambitieuze professionals die, net als wij, een bijdrage willen leveren aan een positieve toekomst. Wij geloven dat jij dat het beste kunt doen als je vrijheid en vertrouwen krijgt. En de kans om je te blijven ontwikkelen op jouw manier. Samen met 1.100 collega’s maak je bij newtone écht een positief verschil. Voor ondernemers en voor de wereld om ons heen.
Lees meer
Bij Newtone treden we de toekomst tegemoet met frisheid, moed en een open vizier. Dat komt doordat we vertrouwen in de kracht van de mens, of het nu gaat om onze klanten of om onze medewerkers. Omdat we ervan overtuigd zijn dat ondernemerschap, de can-do mentaliteit, wanneer juist ingezet, resulteert in een positieve toekomst. Daarom streven wij er naar om voorondernemend Nederland, als advies- en accountantskantoor, de vertrouwde partner te zijn.
Vanuit deze overtuiging, vertalen we elke dag onze dienstverlening in gedreven vakmanschap, impactvol eigenaarschap, menselijke betrokkenheid en onvoorwaardelijke samenwerking.
Ook wij zijn future proof doordat de gezamenlijke sterkte van een landelijke groep, de regionale kracht en operatie verder faciliteert en versterkt. Onze nationale schaal en internationaal
netwerk stellen ons in staat hoogwaardige, brede en innovatieve dienstverlening aan te bieden, met behoud van het vertrouwde menselijke contact en de nabijheid van een lokaal of regionaal kantoor. De hybride manier waarop we zijn georganiseerd - lokaal en deels centraal - maakt het mogelijk onze dienstverlening steeds verder te verbeteren en innoveren zoals op het gebied van duurzaamheid of via geavanceerder gebruik van digitale technologieën en kunstmatige intelligentie.
Daarmee blijven we trouw aan waar we goed in zijn geworden, en worden we (nog) beter in wat de toekomst van ons vraagt.
Benieuwd naar jouw mogelijkheden? Ontdek het op werkenbijnewtone.nl
PWC
Voor meer informatie bezoek onze website.


Qconcepts
Qconcepts is allesbehalve traditioneel. Hier geen hiërarchie of piramidemodel. Bij Q werk je in zelfsturende teams waar jouw stem telt. Je krijgt de vrijheid om jezelf te ontwikkelen en te werken op jouw manier. Kwaliteit staat altijd voorop, daarom leer je van de besten. Door begeleiding van senior professionals groei je snel in het accountancy vak én het terrein van Environmental, Social & Governance (ESG) . Zo ben je helemaal klaar om te gaan vlammen in de auditwereld.
Lees meer
Waarom Qconcepts?
Qconcepts is hét audit-focussed kantoor met 160+ professionals. We helpen klanten in uiteenlopende sectoren: van private companies (MKB en MKB+) en woningcorporaties tot zorginstellingen. Dat doen we vanuit 7 locaties in Nederland én ons kantoor in Málaga. Perfect als je zin hebt in een workation met zonnestralen!
Wat je van ons krijgt als stagiair of trainee:
- Werken zoals jij wil: Jij kiest projecten waar je blij van wordt. Werk op de plek en manier die je energie geeft. Uurtje sporten tussendoor? Kan gewoon.
- Ruimte voor jouw passie: Wil je de diepte in of jezelf juist ontwikkelen in de breedte? Bij ons geef je zelf vorm aan je carrière.
- Begeleiding door senior professionals: Kijk de kunst af van experts. Onze ervaren collega’s leren je alle ins en outs van het vak.
- Samenwerken in zelfsturende teams: Jouw inbreng doet ertoe. Werk in teams waar iedereen verantwoordelijkheid draagt en elkaar waardeert om zijn of haar bijdrage.
Stage en traineeship
Tijdens je stage werk je aan échte projecten en pas je theoretische kennis direct toe in de praktijk . Scriptie schrijven? Natuurlijk kan dat. Jij kiest het onderwerp dat jou interesseert. Als trainee volg je een intensief traject waarin we je klaarstomen tot audit professional. Je maakt deel uit van een jong, ambitieus team en kunt altijd terecht bij je persoonlijke mentor. Uiteraard krijg je een royale (stage)vergoeding.
Waarom je bij Qconcepts wil werken
Qconcepts groeit hard en kiest voor een andere aanpak dan de grote traditionele kantoren. We focussen op kwaliteit en innovatie in plaats van traditionele paden. Bij ons krijg je ruimte om je eigen koers te bepalen. Je ontwikkelt skills zoals ondernemerschap en leiderschap, in een omgeving die persoonlijke groei aanwakkert. Bovendien denken we aan de toekomst en leer je alles over ESG . Ontdek bij Q je talent en zet de perfecte vervolgstap in je carrière.
Do you own it?
Qconcepts biedt veel, maar is niet voor iedereen. Alleen voor happy few die kansen zien en grijpen en buiten de gebaande paden durven gaan. Denk je dat jij het Q-DNA hebt? Claim dan één van de paar plekken.
Ga naar qconcepts.nl/studenten voor onze stagemogelijkheden en audit traineeship. We kijken ernaar uit om je te ontmoeten.

RSM
Bezig met jouw hbo of master in de richting van Accountancy? Als student ben je bij ons van harte welkom! Je krijg vanaf dag 1 een buddy toegewezen die je begeleidt tijdens jouw loopbaan.
Als accountant binnen RSM bouw je mee aan onze business en kijk je verder dan het gevraagde. Je houdt je onder andere bezig met de financiële administratie van klanten, het samenstellen/ controleren van jaarrekening of biedt de ondersteuning op data & it vlak, maar ben je vooral een sparringspartner voor ondernemers. Afhankelijk van jouw expertise ga je aan de slag binnen onze controle, samenstel of it audit praktijk.
Lees meer
The power of being you! Je gaat voor een werkgever die jouw potentieel ziet en je stimuleert om dit potentieel optimaal te ontwikkelen. Bij RSM kennen wij onze collega’s persoonlijk en leggen wij de nadruk om te blijven leren. RSM is dé adviseur op het gebied van Assurance, Tax en Consulting voor middelgrote organisaties en familiebedrijven op de nationale en internationale markt. Verspreid over 7 locaties met 700 medewerkers werken wij vanuit Alkmaar, Amsterdam, Eindhoven, Heerlen, Hoofddorp, Rotterdam en Utrecht. Al meer dan 100 jaar zijn wij een vertrouwd gezicht bij vele ondernemingen in Nederland. Samen met meer dan 900 andere RSM-kantoren vormen wij het 6e netwerk van internationaal opererende accountants- en adviesorganisaties van de wereld.
Hierdoor onderscheidt RSM zich:
• Persoonlijk en betrokken Bij ons draait het om het aangaan van langdurige en diepgaande relaties, niet alleen met onze klanten, maar ook met onze medewerkers. We nemen de tijd om niet alleen te luisteren, maar ook om écht te begrijpen. Deze unieke kracht, "The power of being you" vormt het hart van wie we zijn en wat we nastreven.
• Internationaal verbonden en lokaal betrokken Bij ons vind je lokale betrokkenheid en nabijheid tot onze klanten met een unieke twist. Tegelijkertijd heb je toegang tot een wereldwijd netwerk van expertise, kennis en mogelijkheden die jouw carrière naar nieuwe hoogten kunnen brengen.
• Eigenzinnige sparringpartner Bij ons krijg je de kans om als gedurfde en unieke sparringpartner te excelleren. We moedigen je aan om uit te dagen en gaan met plezier de dialoog aan, altijd op zoek naar de essentiële vragen en de meest treffende antwoorden.
• Oog voor onze medewerkers Onze open cultuur, betrokkenheid en het werken aan uitdagende projecten zorgen ervoor dat medewerkers lang aan ons verbonden blijven en kunnen doorgroeien.
Benieuwd geworden naar RSM? Wij maken graag kennis met je om samen te kijken naar de mogelijkheden! Neem een kijkje op onze website of neem contact op met onze Campus
Recruiter:
Noa Dekker via ndekker@rsmnl.nl of bel/app naar 06 27 09 22 36

Scab
Voor meer informatie bezoek onze website.

Schipper Accountants
Ben jij klaar om de beste versie van jezelf te worden? Maak kennis met Schipper Accountants!
Welkom bij Schipper Accountants, een full-service accountants- en advieskantoor met acht vestigingen in Zuidwest-Nederland. Als een van de 25 grootste accountants- en advieskantoren in Nederland richten wij ons niet alleen op de financiële toekomst van onze klanten, maar bouwen we ook actief aan een succesvolle toekomst voor onze organisatie en onze betrokken medewerkers.
Lees meer
Bij Schipper Accountants hechten we veel waarde aan persoonlijke ontwikkeling en bieden we de mogelijkheid om te groeien binnen onze organisatie. Bij ons draait het niet alleen om de uitvoering van je dagelijkse werkzaamheden, maar ook om het vormgeven van een loopbaan die aansluit bij jouw ambities. Ons doel is niet alleen succes te behalen, maar ook een werkomgeving te creëren waarin jij je optimaal kunt ontplooien.
Op onze website vindt je de meest actuele vacatures staan voor stagiaires: Stages - Schipper Accountants
Waarom moet je juist kiezen voor Schipper Accountants?
Wat ons onderscheidt, is de nadruk die we leggen op persoonlijk contact. Bij Schipper Accountants ben je geen nummer, maar een gewaardeerde collega met een unieke bijdrage. Sluit je aan bij Schipper Accountants, waar jouw toekomst centraal staat en waar we samen bouwen aan jouw groei, ontwikkeling en succes. Hier kun je jezelf zijn, terwijl je een belangrijke rol speelt in het realiseren van onze gezamenlijke doelen.
Fit, fitter, fitst!
Bij Schipper hechten we veel waarde aan de gezondheid en vitaliteit van jou en je collega’s. We geloven in het belang van een gezonde levensstijl en stimuleren zowel mentaal als fysiek welzijn. Op elke vestiging is dagelijks vers fruit beschikbaar en dagen we elkaar uit met sportieve activiteiten die op onze FIT-kalender staan vermeld. Dit omvat onder andere gezamenlijke rugby- en zwemclinics, mountainbiketochten en gezellige padelwedstrijden. Deze activiteiten zijn niet alleen een uitstekende manier om fit te blijven naast ons veelal zittende werk, maar ook een leuke, informele manier om collega’s beter te leren kennen.
De beste versie van jezelf worden?
Ontwikkel jezelf bij Schipper Accountants en word de beste versie van jezelf. Kijk op www.werkenbijschipper.nl voor meer info over onze organisatie, bekijk onze vacatures en maak kennis met je nieuwe collega’s. Een dringende vraag of op zoek naar persoonlijk contact als voorbereiding op je sollicitatie? Stuur Corporate Recruiter, Sven de Viet een appje of bel hem via 06 57 20 01 37.
SRA
Jouw wereldbaan dichtbij!
SRA is een netwerkorganisatie van 375 zelfstandige accountantskantoren met 900 vestigingen in Nederland. Met praktische en strategische ondersteuning versterkt SRA de bedrijfsvoering van de aangesloten kantoren. Door de bundeling van kennis en ervaring kunnen SRA-kantoren ondernemers (gericht op het midden- en kleinbedrijf) optimaal helpen en adviseren. Wij staan voor kwaliteit, zekerheid en persoonlijke aandacht.
Lees meer
Waarom zou je nu eigenlijk kiezen voor een stage of werkplek bij een SRA-kantoor? De belangrijkste voordelen hebben we voor je op een rij gezet:
Dichtbij huis
Met 900 vestigingen is er altijd een kantoor op gunstige woon/werk-afstand.
Dichtbij de klant
Rechtstreeks contact en grote betrokkenheid. Je weet echt voor wie je werkt.
Afwisselend werk
Je bent de 'coach' van de ondernemer, voert diverse werkzaamheden uit en je komt met veel verschillende situaties in aanraking.
Informele sfeer
Een SRA-kantoor bestaat gemiddeld uit 30 medewerkers. Je kent al je collega’s en je werkt in een informele sfeer waarin je jezelf kunt zijn.
Zekerheid
Als je bij een SRA-kantoor solliciteert, mag je ervan uitgaan dat je voor langere tijd een werkplek hebt. Het principe 'grow-or-go' of 'up-or-out' kennen we niet.
Marktconform salaris
SRA-kantoren hanteren een marktconform salaris. Ook studiefaciliteiten, reiskosten en pensioenvoorzieningen zijn uitstekend geregeld.
Complete vervolgopleidingen
Als accountant moet je up-to-date blijven. SRA-kantoren zorgen voor passende opleidingen voor alle medewerkers.
Doorgroeimogelijkheden
Jouw carrière hangt af van je eigen ambitie. Het hoeft geen jaren te duren om vennoot te worden, maar als jij liever assistent-accountant blijft is dat ook geen probleem.
Gezonde balans tussen privé en werk
Naast je werk als accountant of fiscalist heb je voldoende tijd voor andere leuke dingen.
Vaktechnische ondersteuning
Je kunt altijd kennis en ervaring uitwisselen met collega's, maar ook met collega-kantoren. SRA biedt deze mogelijkheden.
SRA-Kwaliteitskeurmerk
De aangesloten kantoren worden door SRA streng getoetst. Zij bieden de hoogste kwaliteit aan cliënten én aan medewerkers.
SRA biedt aangesloten kantoren kennis, middelen en ondersteuning. En zo kunnen SRA-kantoren haar medewerkers dezelfde mogelijkheden bieden als een groot kantoor, zonder dat dit ten koste gaat van de betrokkenheid en persoonlijke sfeer.
Benieuwd naar wat SRA voor jou kan betekenen? Neem een kijkje op onze website of zoek direct in onze kantoorvinder naar een SRA-kantoor bij jou in de buurt.
Voor vragen mag je uiteraard ook altijd contact opnemen met Claudia Bergkamp of Mandy Geurtsen via 030 656 60 60 of studenten@sra.nl.

Van Boekel
Van Boekel accountants en adviseurs is een fullservice-kantoor met circa vijfenvijftig medewerkers, geleid door vijf vennoten. Vanuit ons prachtige pand aan de Ringbaan West werken wij in nagenoeg alle sectoren binnen het MKB. Hierbij staan de kernwoorden aandacht, professionaliteit en deskundigheid voorop. We zijn daarnaast nauw betrokken bij evenementen en verenigingen in Tilburg, waar we onze maatschappelijke verantwoordelijkheid nemen.
Lees meer
Binnen het hechte team heerst een gemoedelijke sfeer en worden verantwoordelijkheden gedeeld. We hechten veel waarde aan persoonlijke ontwikkeling en bieden de kans om diverse interne en externe opleidingen te volgen. Daarnaast krijg je de mogelijkheid om door te groeien binnen het bedrijf. We vinden werken erg belangrijk, maar houden ook van de Brabantse gezelligheid. De vele activiteiten die we organiseren, zorgen voor een hecht team.
Interesse? Meer weten?
Neem dan contact op met onze HR-manager Jolanda van Wanrooij: jvwanrooij@vanboekel.nl of bel naar 013 463 33 533.
Op onze website vind je vanzelfsprekend ook meer informatie én onze openstaande vacatures: www.vanboekel.nl

Van Oers
Onderneem met voorsprong
Met ruim 400 medewerkers behoort Van Oers tot de grotere regionale accountants- en belastingadvieskantoren van Nederland. Onze organisatie kent zo’n twintig specialismen, die samenwerken als één team. Samen met ondernemers willen we voorop lopen en vooruitkijken, vanuit oprechte nieuwsgierigheid en een oersterke kennisbasis. Van Accountancy tot Corporate Finance. Van Agro tot Zorg. Voor startende ondernemers en ervaren ondernemers. Voor regionaal gewortelde en internationaal navigerende ondernemers.
Lees meer
Wie klanten helpt te ondernemen met voorsprong, moet zelf eerst vooroplopen. Daarom heb je bij Van Oers structureel de ruimte om te groeien, via de Van Oers University. Je kunt het hele jaar door cursussen en trainingen volgen voor vakinhoudelijke verbreding en voor persoonlijke ontwikkeling. Daarnaast kun je deelnemen aan speciale developmenttrajecten, afgestemd op je functie en werkervaring.
Zijn wij een match? Laat van je horen
Maak de eerste stap in je carrière bij Van Oers. Ontdek wat bij je past, samen met onze campus recruiter Dani. Neem contact met haar op via +31647515589 of bekijk de vacatures op werkenbijvanoers.nl.

Vermetten
Of je nu net begint of een gevestigde naam bent: bij Vermetten | accountants en adviseurs kom je altijd verder. Je hoeft geen vastomlijnd carrièrepad te volgen om uiteindelijk aan tafel te komen. Nee, je zit gelijk aan tafel. Je praat mee, je doet mee.
Ga verder met Vermetten. Jij maakt het verschil voor jouw klanten. Het verschil tussen stilstand en vooruitgang. Tussen winst en verlies. Grijp de kansen die je ziet en kom verder met Vermetten. Dan komen wij verder door jou. Win-win.
Lees meer
Gebaand carrièrepad volgen óf je eigen koers bepalen?
Bij Vermetten stippel je je eigen pad uit. Doorstuderen mag, maar moet niet. Samen met jou kijken we naar jouw wensen in je carrière en ontwikkeling en helpen we jou hierin. Jij bepaalt!
Brabantse gezelligheid, zonder gedoe
Bij Vermetten kun je zijn wie je bent – en vanuit je eigen identiteit samen met jouw collega’s bouwen aan iets moois. Wij geven jou de vaardigheden, tools en het vertrouwen dat je nodig hebt. Je krijgt van ons de spreekwoordelijke vleugels om te kunnen vliegen. Maar zelf blijven we graag met beide benen op de grond. Dat zal onze nuchtere, Brabantse inslag wel zijn. We zeggen niet voor niets: Deskundig, daadkrachtig en doeltreffend. Zonder gedoe.
Bij Vermetten vind je het beste van twee werelden. We combineren de expertise van een groot kantoor met de snelheid en flexibiliteit van een kleinere organisatie. Met onze persoonlijke benadering, richting onze klanten én collega’s, maken we het verschil. Bij Vermetten kom je verder!
Meer weten?
Wij leren je graag beter kennen! Neem gerust contact met ons op als je meer wil weten over onze organisatie en de mogelijkheden voor jou. Recruitment team van Vermetten Beantwoordt met alle liefde jouw vragen. Je bereikt ons via solliciteren@vermetten.nl

Witlox-VCS
Accountancy is ons vak, daar zijn we trots op. En hoewel dat vakmanschap nog altijd de hartslag van onze business is, is Witlox VCS tegenwoordig een echt accountancy+ -kantoor. Dit is wat ons als werkgever onderscheidt (volgens onze collega’s zélf).
Lees meer
Open werkcultuur
Geen stijf kantoor, maar informeel en gezellig. Samen werken, lunchen, borrelen en op z’n tijd een feestje. Work hard, play hard.
Flexibele voorwaarden
Bepaal zelf je contracturen, hoe vaak je thuis werkt en je werktijden. En (afhankelijk van je functie) een vergoeding voor fiets of auto.
Warm contact met onze klanten
We staan niet vóór, maar náást onze klanten. Wij zijn accountants en adviseurs die onze klanten graag zien langskomen.
Ontwikkel jezelf, op jouw tempo
Je eigen roadmap voor ontwikkeling. Volg opleidingen en behaal titels bij instituten naar eigen keuze. Alles mag, niks moet.
Alles gewoon goed geregeld
Een uitstekende pensioenregeling, telefoon van de zaak en maar liefst 30 vakantiedagen (op basis van een fulltime contract).
Vragen? Maartje vertelt je graag meer!
Toegankelijkheid zien wij als een groot compliment. Stel daarom gerust al je vragen, of maak een afspraak om gewoon even langs te komen.

Visser & Visser
Visser & Visser biedt het volledige spectrum aan financiële en strategische dienstverlening voor kleine en grote ondernemers. Met ruim 500 medewerkers en 16 vestigingen in Nederland bouwen we samen aan een platform voor ondernemerschap. Met cijfers als bron van inzicht, bieden we vanuit dit platform programma’s voor persoonlijk leiderschap, teamontwikkeling en organisatiestrategie. Zo doen we er alles aan om ondernemers en hun ondernemingen vooruit te brengen.
Lees meer
Werken bij Visser & Visser betekent mensen echt vooruit helpen en een bijdrage leveren aan dat wat telt. Samen zorgen we ervoor dat ons werk ertoe doet. Als starter bij Visser & Visser krijg je de ruimte om nieuwe vaardigheden te ontwikkelen en impact te maken. Teamwork staat centraal in de manier waarop wij werken. Daarnaast krijg je het vertrouwen en de vrijheid om je eigen werk en werkdag in te delen op een manier die bij jou past.
Dat doen we omdat we geloven in jouw talent. Omdat we ervan overtuigd zijn dat delen rijk maakt. En ook omdat we elkaar écht vooruit willen helpen. Uiteindelijk is dat waar het om gaat... Doen wat telt.
Wat betekent Doen wat telt voor jou? Kom in contact met ons: Contact - Werken bij Visser & Visser
Bekijk de video wat collega's erover zeggen: Klik hier